Wykorzystujemy wiedzę biznesową, sprawdzone modele, lata doświadczenia przy skalowaniu marek, kompetencje reklamowe i strategiczne, aby pomagać przedsiębiorcom i twórcom w codziennych wyzwaniach. Dziesiątki firm skorzystały na konsultacjach z Adrianem zwiększając efektywność swoich działań.
Stałe wsparcie konsultanta, nawet w zakresie godziny lub kilku w miesiącu, pozwala zaoszczędzić tysiące (lub dziesiątki tysięcy) złotych. Inaczej mogłyby one zostać przepalone na skutek nietrafionych decyzji, chaotycznego działania i nieodpowiedniej strategii.
Na koniec podejmujesz decyzję, czy chciałbyś odbyć kolejne konsultacje.
Konsultant to osoba, która powinna mieć duże doświadczenie, popełniać w przeszłości wiele błędów, a także spektakularne sukcesy w swojej branży. Adrian pracuje w marketingu ponad 7 lat, a w tym czasie przeszedł ścieżkę od copywritera piszącego tysiące tekstów, przez performance specjalistę cały dzień siedzącego przy kampaniach, pozycjonera stron i sklepów SEO, social media managera, stratega, analityka i project managera.
W 2018 r. skompletował zespół Sociends, który od tego czasu pomaga firmom z branży usługowej, B2B i e-commerce modelować skuteczny marketing. Wspieramy wiele marek, które startując z naszą strategią, przy wsparciu wykonawczym i doradczym, w ciągu paru lat urosły do poziomu liderów w swoich niszach. Tworzyliśmy marki luksusowe i skalowaliśmy sklepy internetowe.
Obecnie nasz cały zespół składa się z praktyków, którzy poświęcili lata na doskonalenie swoich kompetencji. Adrian dzieli się wiedzą regularnie w mediach społecznościowych, podczas wykładów na uczelniach wyższych (m.in. Akademii Leona Koźmińskiego i Uniwersytecie Łazarski), na konferencjach branżowych w roli prelegenta.
Wiemy, że zyski w biznesie powinny zostać zaprojektowane, zanim trafią na konto. Pozostawiając to przypadkowi podejmujesz duże ryzyko.
Każde działanie, które podejmujesz w zakresie digital marketingu powinno przynosić Ci korzyści finansowe lub wizerunkowe, które są mierzalne. Warto wyciągać wnioski z danych i wprowadzać zmiany, aby utrzymać się na najlepszej części toru.
Pracując z nami przestaniesz zadawać sobie poniższe pytania.
Jeżeli teraz je sobie zadajesz przy pracy z inną firmą, porozmawiajmy. Zrobimy, co możemy, aby poukładać Twój marketing.
Pomyśl, że mógłbyś zaoszczędzić kilka lub kilkadziesiąt tysięcy złotych (i kilkaset godzin swoich pracowników) posiadając jedną informację, dane, raport z rynku lub analizę konkurencji. Konsultacja marketingowa jest inwestycją, która optymalizuje Twoje koszty w taki sposób, byś nie popełniał standardowych, powtarzalnych błędów.
Jeżeli masz za sobą zlecanie działań marketingowych lub rekrutację do tego działu, wiesz jak trudne jest znalezienie specjalisty lub agencji, która posiada specjalistyczne kompetencje i zależy jej na Twoim interesie.
Niektórzy wolą oszczędzać na doradztwie i w tym samym czasie przeznaczać dziesiątki tysięcy złotych na nieefektywne działania marketingowe mając poczucie, że “coś robią”. Często jedna rozmowa i wstępna analiza potrafi zaoszczędzić tysiące złotych. Szczególnie, gdy Twoje działania marketingowe i reklamowe osiągnęły już pewną skalę.
Porozmawiajmy i zweryfikujmy obszary, w których możemy Ci pomóc.
Co wydarzy się po zakupie i dokonaniu płatności?
Chwilę po dokonaniu zakupu otrzymasz na maila potwierdzenie swojego zamówienia, dokument sprzedaży(FV), hasło do zamkniętej grupy i listę dostępów. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić szczegóły audytu.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak. Podczas złożenia zamówienia zamówienia podaj dane do faktury (wraz z NIP), a przyjdzie ona w drugiej wiadomości na podany przez Ciebie adres mailowy.
Czy w przypadku dodatkowych pytań mogę kontaktować się mailowo?
Tak. Masz do dyspozycji zamkniętą grupę na Facebooku, numer telefonu lub kontakt mailowy. Odpowiadamy na wiadomości w ciągu 24. godzin.
Jeżeli masz inne pytania, skontaktuj się z nami!